برای شروع یک کسب و کار اینترنتی ابتدا باید محلی برای فعالیت داشته باشید.
در مطالب گذشته به مزایا و معایت شروع کسب و کار با شبکههای اجتماعی پرداختیم و ایرادهایی که این نوع از فعالیتهای اقتصادی دارند را برشمردیم.
از جمله این ایرادات این است که شما صاحب چیزی نیستید. (متن کامل را بخوانید)
برای داشتن یک کسب و کار موفق باید طراحی سایت خوبی انجام شده باشد.
در این مطلب سعی داریم تا ۲ نوع مدیریت محتوای سایت را برای شما مقایسه کنیم تا تصمیمگیری را برای شما آسان نماییم.
برای شروع کسب و کار اینترنتی خود ۲ راه دارید:
۱. برای خود یک CMS (مدیریت محتوای اختصاصی) داشته باشید.
۲. از قالبهای مدیریت محتوای کد باز استفاده کنید.
در این مطلب سعی داریم هر دو روش ذکر شده را بررسی نماییم.
در تشریح مورد اول لازم به توضیح است که تولید یک مدیریت محتوای اختصاصی کاری بسیار پر هزینه است، به نحوی که طراحی سایت فروشگاهی با مدیریت محتوای اختصاصی حداقل هزینهای در حدود ۱۰ میلیون تومان خرج بر روی دست صاحبان سایت میگذارد.
این مقدار سرمایه میتواند جای گاه سایت شما را در نتایج جستجو گوگل بهتر کند .
این اولین قدم است، بعد از این شما برای پیشرفت دادن سایت خود باید هزینههای هنگفتی پرداخت کنید، زیرا تنها یک نفر یا یک شرکت خاص از کدنویسی سایت شما سر در میآورد.
بدین ترتیب هرجایی که برنامهنویس شما از کار خارج شود، شما دیگر نمیتوانید به آسانی بهروزرسانی کدهای سایت را انجام دهید.
اما در مورد دوم که شما برای طراحی سایت فروشگاهی خود از مدیریت محتوای آماده استفاده کنید، چندین مزیت دارد.
مورد اول اینکه طراحی اولیه سایت هزینه زیادی روی دست شما نمیگذارد.
دوم اینکه سایت شما وابسته به یک نفر نبوده و میلیونها نفر در سراسر دنیا روی پیشرفت این سیستم در حال کار هستند.
سوم هزینه توسعه سایت بسیار پایین بوده و در هر زمانی میتوانید امکانات جدید مورد نظر خود را به سایت اضافه کنید.
چهارم به سادگی کار با آن را آموخته و میتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید.
برای اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی وبدینو تماس بگیرید تا در این موارد اطلاعات دقیقتری به دست آورید.