در بسیاری از مجموعهها ارزش و اهمیت مشتریهای قدیمی و به قولی کسانی که یک بار از سیستم خرید کردهاند، بسیار بیشتر از مشتریان جدیدی است که همه روزه از سایت بازدید میکنند.
این نکته که مشتری شما حس کند نزد شما اهمیت دارد و اینکه شما پس از خرید همچنان ارتباط خود را با وی حفظ کنید از جمله ارسال کدهای تخفیف و یا ارسال خبر جشنوارههای فروش، بسیار پرارزش است.

سیستم پیامک یادآوری ثبت سفارش :
هر فروشگاه اینترنتی بهتر است هزینههایی برای حفظ ارتباط با مشتریان قبلی خود بپردازد، زیرا فروش به یک مشتری سابق به مراتب آسانتر از جذب مشتری جدید است.
یکی از راههای کم هزینه ولیبسیار تاثیرگذار، ارسال پیامکهای دورهای برای مشتریان قدیمی است.
سیستم پیامک یادآوری، شما و فروشگاه اینترنتی شما را در ذهن مشتری بازآوری کرده و در صورت ارائه پیشنهاد خوب و یا ارائه محصولات جدید، به احتمال زیاد مشتریان از آن استقبال خواهند کرد.

از سیستم یادآوری پیامکی میتوانید برای ارسال کد تخفیف در روز تولد استفاده نمایید.
اگر جشنواره فروشی در راه دارید، امکان اطلاعرسانی به مشتریان وفادار وجود خواهد داشت و فروش بیشتر محصولات را تضمین خواهد کرد.
از این سیستم میتوانید برای مشتریانی که چندی است از شما خرید نکردهاند نیز استفاده کنید. به این ترتیب که بعد از گذشت مدت زمانی مشخص، که توسط مدیریت تعیین میشود، به شکل خودکار به این دسته از مشتریان پیامکی ارسال میشود. این پیامک میتواند شامل جملهای زیبا بوده و یا ارسال پروموشنهای از جمله کد تخفیف باشد.